МДПУ репозиторій

Елементи, в яких автор: "Воровка, М. І."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 72.

Стаття

Воровка, М. І. та Кожевникова, А. В. та Бунчук, О. В. (2023) Інфомедійна грамотність як складова професійної підготовки майбутніх педагогів. WaySpience. Recent Trends in Science: Proceedings of the 2nd International Scientific and Practical Internet Conference, May 4-5, 2023. с. 97-98.

Кожевникова, А. В. та Воровка, М. І. та Бунчук, О. В. (2023) Особливості формування інфо-медійної грамотності майбутніх педагогів у процесі освітньої діяльності. Інноваційна педагогіка, 2 (57). с. 98-101. ISSN 2663-6085

Воровка, М. І. та Кожевникова, А. В. (2023) Педагогічні умови національно-патріотичного виховання майбутніх викладачів у процесі професійної підготовки. Інноваційна педагогіка (66). с. 210-214. ISSN 2663-6085

Кожевникова, А. В. та Воровка, М. І. (2022) Використання інноваційних технологій в дисципліні «Педагогіка» для майбутніх вчителів. Історико-педагогічні студії: науковий часопис (15-16). с. 81-85.

Воровка, М. І. та Кожевникова, А. В. та Меркулова, Н. В. та Богатирьова, К. О. (2022) Формування педагогічної майстерності майбутнього викладача хореографії. Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика: матеріали VІ міжнародної науково-практичної конференції, 20–21 травня 2022 року. с. 279-282.

Воровка, М. І. та Онипченко, О. І. та Кожевникова, А. В. (2022) Розвиток гендерної культури студентства у закладах вищої освіти України у 60 роки – на початку 90-х років ХХ століття: суспільно-історичний контекст. Інноваційна педагогіка, 1 (52). с. 9-14. ISSN 2663-6085

Воровка, М. І. та Онипченко, О.І. (2021) Функціональний взаємозв’язок рольових, дидактичних та ділових ігор. Інноваційна педагогіка, 1 (41). с. 96-100. ISSN 2663-6085

Воровка, М. І. та Шлєіна, Л. (2021) Гендерний підхід у формуванні гендернoї культури cтудентів. Наукові дослідження та інновації в галузі суспільно-гуманітарних наук: зб. матеріалів І Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (м. Мелітополь, 24 листопада 2021 р.), 1. с. 61-64.

Воровка, М. І. (2021) Становлення громадських жіночих організацій у незалежній Україні. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 1 (75). с. 87-91. ISSN 1992-5786

Воровка, М. І. та Кожевникова, А. В. та Курдюк, О. О. (2021) Розвиток культури міжособистісної взаємодії здобувачів вищої освіти в процесі професійної підготовки. Herald pedagogiki. Nauka i Praktyka. с. 27-32. ISSN ISSN: 2450-8160

Воровка, М. І. (2021) Антигендерні рухи в Україні anti-gender movements in Ukraine. Інноваційна педагогіка, 1 (33). с. 37-41. ISSN ISSN 2663-6085

Воровка, М. І. та Проценко, А. А. (2020) Педагогічна практика як засіб формування професійної майстерності вчителя в умовах реформування освіти. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 2 (69). с. 57-61. ISSN ISSN 1992-5786

Воровка, М. І. та Проценко, А. А. (2020) Діалог як засадничий концепт реформи освіти в Україні. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 28 (1). с. 196-204. ISSN ISSN 2308-4863 (Online), ISSN 2308-4855 (Print)

Воровка, М. І. (2020) Соціальні перетворення в Україні як фактор гендерної асиметрії на ринку праці. Інноваційна педагогіка, 1 (29). с. 15-18. ISSN 2663-6085

Воровка, М. І. (2019) Інституціоналізація гендерних досліджень в Україні. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 1 (63). с. 5-10. ISSN 1992-5786

Воровка, М. І. та Бунчук, О. В. (2019) Фактори становлення теорії та практики розвитку гендерної культури студентів. Інноваційна педагогіка, 1 (18). с. 18-22. ISSN 2663-6085

Воровка, М. І. (2018) Історіографія теорії та практики розвитку гендерної культури студентства. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 1 (60). с. 17-22. ISSN 1992-5786

Воровка, М. І. (2018) Класифікація джерельної бази як етап історико-педагогічного дослідження. Інноваційна педагогіка, 1 (7). с. 9-12. ISSN 2663-6085

Воровка, М. І. (2018) Стан історико-педагогічної рефлексії проблеми розвитку гендерної культури студентів. Інноваційна педагогіка (8). с. 19-23. ISSN 2663-6085

Воровка, М. І. (2018) Джерельна база історико-педагогічного дослідження: поняття та специфіка. Вісник Дніпропетровського університету економіки та права імені Альфреда Нобеля. Серія: «Педагогіка і психологія». Педагогічні науки. (2). с. 13-17. ISSN 2522-4115

Воровка, М. І. (2018) До методології історико-педагогічного дослідження: робота з джерелами. Всеукраїнський науково-педагогічний журнал «Директор школи, ліцею, гімназії». Спеціальний тематичний випуск «Вища освіта у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 2 (6). с. 113-122.

Воровка, М. І. (2018) Наративний підхід в історико-педагогічному дослідженні. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи (65). с. 17-23. ISSN 2311-5491

Воровка, М. І. (2017) Ревізія патріархатних установок в філософії Нового часу як передумова розвитку гендерних досліджень. Проблеми підготовки сучасного вчителя (1). с. 39-45. ISSN 2307-4833

Воровка, М. І. (2017) Студентки проти студентів: склад піздньорадянського студентства. Збірник наукових праць «Педагогічні науки», 1 (LXXVI). с. 29-32. ISSN 2413-1865

Воровка, М. І. (2017) Гендерна дискримінація у вищій школі України: міф чи реальність. Збірник наукових праць «Педагогічні науки», 2 (LXXX). с. 17-21. ISSN 2413-1865

Воровка, М. І. (2016) Уточнення категорії "студентська молодь" у контексті історико-педагогічної розвідки. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах (46). с. 8-13.

Воровка, М. І. та Петрученя, Г. Г. (2014) Джерела становлення гендерного підходу в педагогіці. Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка (46). с. 269-275.

Воровка, М. І. та Петрученя, Г. Г. (2013) Гендерна культура молоді, як умова запобігання гендерному насильству. Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Г. Сковороди», 5 (31). с. 83-89. ISSN 978-966-8840-94-4(5)

Воровка, М. І. та Кучина, Л. І. (2012) Формування готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Гуманітарний вісник, 5 (38). с. 81-86. ISSN 978-966-8840-94-7(5)

Воровка, М. І. та Кучина, Л. (2011) Підготовка студентів до літньої педагогічної практики в дитячих оздоровчих таборах. Товариство "Рідна школа": історія і сучасність: наук. альм. (6). с. 291-296.

Воровка, М. І. та Трофименко, Н. В. (2011) Методологічні аспекти моделювання освітніх систем. Вища освіта України. Теоретичний та науково-методичний часопис. Тематичний випуск "Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору", 1 (3). с. 88-93.

Петрученя, Г. Г. та Воровка, М. І. (2010) Модель процесу формування управлінської культури майбутнього вчителя. Вища освіта України. Теоретичний та науково-методичний часопис, IV. с. 270-277.

Воровка, М. І. та Петрученя, Г. Г. (2008) Моніторинг як засіб підвищення ефективності управління системою освіти. Вища освіта України: теоретичний та науковий часопис. Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 3. с. 61-65.

Троїцька, Т. С. та Воровка, М. І. (2008) Моделювання та проектування: теоретичні досягнення, колізії практики та методичні поради. Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки: зб. наук. пр. (48). с. 312-316. ISSN 5-7763-8333-1

Воровка, М. І. (2007) Умови та критерії оцінювання ефективності ділової гри. Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту (10). с. 15-18. ISSN 1818-9172

Воровка, М. І. (2007) Модель системи підготовки майбутніх учителів до професійної діяльності засобами ділової гри. Педагогічні науки: зб. наук. праць (3). с. 214-220. ISSN 966-698-091-6

Воровка, М. І. (2007) Структура управлінсько-педагогічної діяльності майбутнього вчителя. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія "Педагогіка. Соціальна робота", 11. с. 18-19.

Воровка, М. І. (2007) Використання ігрових технологій як умова професійного становлення майбутніх учителів. Педагогiка, психологiя та медико-бiологiчнi проблеми фiзичного виховання i спорту (8). с. 19-22. ISSN 1818-9172; 1818-9210

Воровка, М. І. (2006) Критерії оцінювання ефективності ділової гри. Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки: зб. наук. пр., 37. с. 410-414. ISSN 5-7763-8333-1

Воровка, М. І. (2005) Організація та принципи проведення ділових педагогічних ігор. Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки: зб. наук. пр. (35). с. 133-138. ISSN 5-7763-8333-1

Воровка, М. І. (2004) Ділова гра як технологія активного навчання. Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки: зб. наук. пр. (31). с. 277-281. ISSN 5-7763-8333-1

Воровка, М. І. (2001) Творчий підхід до проведення ділових ігор. Науковий вісник Чернівецького університету: зб. наук. пр. (127). с. 30-34. ISSN 966-568-426-4

Воровка, М. І. (2000) Структурна модель організації проведення ділової гри. Вісник Луганського державного педагогічного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки (1). с. 46-50.

Монографія

Коробченко, А. А. та Воровка, М. І. та Eлькін, М. В. та Окса, М. М. та Бєльчева, Т. Ф. та Головкова, М. М. та Єрмак, Ю. І. та Ізбаш, С. С. та Попелешко, Ю. та Бунчук, О. В. (2019) Підготовка майбутніх фахівців педагогічної освіти в умовах освітніх трансформацій. Проектний звіт. Видавничий будинок Мелітопольської міської друкарні, Мелітополь, Мелітополь.

Воровка, М. І. (2019) Розвиток гендерної культури студентства у фокусi iсторико-педагогiчного дослiдження. Проектний звіт. Мелітополь.

Доповідь на конференції або симпозіумі

Воровка, М. І. та Кожевникова, А. В. та Славова, О.О. (2021) Проблема формування професійно-пізнавального інтересу майбутніх учителів математики. In: Konferencji Miedzynarodowej NaukowoPraktycznej (on-line) zorganizowanej dla pracowników naukowych uczelni, jednostek naukowo-badawczych oraz badawczych z państw obszaru byłego Związku Radzieckiego oraz byłej Jugosławii, 29.09.2021- 30.09.2021, Poznań.

Воровка, М. І. (2020) Визначення концепту «Діалог» у контексті педагогічного дослідження. In: Міжнародна науково-практична конференція "Педагогіка та психологія: виклики і сьогодення", 1–2 травня 2020 року, м. Київ, Україна,.

Воровка, М. І. та Бунчук, О. В. (2019) Структурні компоненти гендерної культури особистості. In: IV Всеукраїнська науково-практична конференція "Актуальні питання підготовки майбутніх фахівців педагогічної освіти в умовах освітніх трансформацій", 26 грудня 2019, м.Мелітополь, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького.

Воровка, М. І. та Бунчук, О. В. (2019) Формування науково-дослідних умінь здобувачів вищої освіти в процесі підготовки до всеукраїнської олімпіади з педагогіки. In: Всеукраїнська інтернет-конференція «Сучасна наука: тенденції та перспективи», 23-24 жовтня, МДПУ імені Б. Хмельницького.

Воровка, М. І. (2019) Діяльність осередків гендерної освіти з формування гендерної культури студентів. In: Міжнародна науково-практична конференція "Психологія та педагогіка у ХХІ столітті: перспективні та пріоритетні напрямки досліджень", 31 травня – 1 червня 2019 року, Київ.

Воровка, М. І. (2019) Педагогічні умови формування гендерної культури студентів. In: ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю "Особистісно-професійний розвиток учителя нової української школи: світові освітні практики, український контекст", 6 – 8 червня 2019 р., Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, м. Мелітополь, Україна.

Воровка, М. І. (2019) Досвід розвитку гендерної культури студентів у практиці вищої школи України (початок XXI століття). In: Міжнародна науково-практична конференція "Наукові досягнення, відкриття та шляхи розвитку педагогічної науки", 24–25 травня 2019 р., Класичний приватний університет, Запоріжжя.

Воровка, М. І. (2017) Гендерний розрив у вищій школі підньорадянського періоду. In: Всеукраїнська науково-практична конференція "Педагогіка та психологія: сучасний стан розвитку наукових досліджень та перспективи", 13–14 жовтня 2017 р., Класичний приватний університет, Запоріжжя.

Воровка, М. І. (2016) Категорія «студентська молодь» у історичному контексті. In: Всеукраїнська науково-практична конференція "Актуальні питання формування професіоналізму майбутніх педагогів", (21 жовтня 2016 року), Мелітополь.

Воровка, М. І. (2016) До періодизації розвитку теорії і практики формування гендерної культури студентства в Україні в 60-ті роки ХХ – 10–ті роки ХХІ століть. In: Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю з теми «Науково-методичні засади професійного розвитку фахівця у системі неперервної освіти», 18 – 19 жовтня 2016 року, КЗ "Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти".

Ізбаш, С. С. та Воровка, М. І. (2015) З досвіду розробки засобів діагностики якості вищої освіти магістра за спеціальністю «Педагогіка вищої школи». In: Міжнародна науково-методична конференція "Освітні вимірювання – 2015. Реформування зовнішнього незалежного оцінювання: методологія, модель, основні складові", 30 вересня – 2 жовтня 2015р., Одеса.

Петрученя, Г. Г. та Воровка, М. І. (2014) Гендерний підхід як методологія освіти. In: Х Міжнародна науково-практична конференція "Військова освіта і наука: сьогодення та майбутнє", 21 листопада 2014, Київ.

Воровка, М. І. та Петрученя, Г. Г. (2014) Методологічні основи гендерних досліджень в педагогіці. In: Всеукраїнська науково-практична конференція "Технології формування педагогічного професіоналізму майбутніх учителів", 27-28 лютого 2014 року, Мелітопольський державний педагогічний університет, Мелітополь.

Воровка, М. І. та Петрученя, Г. Г. (2008) Педагогічні умови вдосконалення культури управлінської діяльності майбутніх учителів. In: Всеукраїнська науково-практична конференція «Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка», 16-17 квітня 2008 р., СОІППО, Суми.

Петрученя, Г. Г. та Воровка, М. І. (2008) Педагогічна компетентність як складова професійності вчителя. In: Міжнародна конференція «Інноваційний розвиток суспільства за умов крос-культурних взаємодій», 20-21 лютого 2008 р., СОІППО, Суми.

Воровка, М. І. (2005) Значення навчально-педагогічних ігор у підготовці студентів до педагогічної практики. In: Міжрегіональна науково-практична конференція за підсумками виробничої практики студентів, 28 листопада 2005 року, Тарійська державна агротехнічна академія, Мелітополь.

Книга

Воровка, М. І. та Петрученя, Г. Г. та Кучина, Л. І. (2013) Теорія та методика професійно-педагогічної діяльності вожатого в літніх дитячих оздоровчих таборах. Видавничий будинок Мелітопольської міської друкарні, Мелітополь.

Дисертація

Воровка, М. І. (2019) Теорія і практика розвитку гендерної культури студентів вищих навчальних закладів України (60-ті роки ХХ – початок ХХІ століття): автореф. дис. на здобуття наук. ступеня докт. пед. наук: спец. 13.00.01 "Загальна педагогіка та історія педагогіки". Докторська thesis, Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка.

Патент

Воровка М. І., Проценко А. А. (2020) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на навчальний посібник «Формування професійної компетентності майбутніх учителів фізичної культури у процесі педагогічної практики». 96167.

Воровка М. І., Проценко А. А. (2019) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на навчально-методичний посібник "Щоденник виробничої практики (педагогічної)". 83085.

Воровка М. І., Петрученя Г. Г., Кучина Л. І. (2019) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на навчальний посібник "Теорія та методика професійно-педагогічної діяльності вожатого в літніх дитячих оздоровчих таборах». 91639.

Воровка М. І. (2019) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на монографія «Розвиток гендерної культури студентства у фокусі історико-педагогічного дослідження». 91516.

Воровка М. І., Проценко А. А. (2019) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на науковий твір «Програма виробничої практики (педагогічної) для студентів за спеціальністю № 014.11 Середня освіта (Фізична культура) галузі знань 01 «Освіта». 84216.

Навчальний матеріал

Воровка, М. І. та Кожевникова, А. В. та Дудко, Я. В. (2023) Організація та проведення виробничої (викладацької) практики: методичні рекомендації для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня галузі знань 01 Освіта/Педагогіка, спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки, ОПП Педагогіка вищої школи. [Навчальний матеріал]

Дудко, Я. В. та Воровка, М. І. та Кожевникова, А. В. (2023) Організація та проведення виробничої (педагогічної) практики: методичні рекомендації для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня галузі знань 01 Освіта/Педагогіка, спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки, ОПП Позашкільна освіта. [Навчальний матеріал]

Воровка, М. І. (2006) Організація та проведення ділових педагогічних ігор: методичні рекомендації. [Навчальний матеріал]

Інший

Воровка, М. І. та Проценко, А. А. (2019) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 84217 «Науковий твір "Інструктивно-методичні рекомендації та звітна документація з виробничої практики (педагогічної) для студентів за спеціальністю № 014.11 Середня освіта (Фізична культура) галузі знань 01 «Освіта». Міністерство економічного розвитку і торгівлі України.

Цей список був створений у Thu Apr 25 00:35:34 2024 EEST.