Прокоф’єва, О. О. та Каткова, Т. А. та Чиркова, А. С. та Приступа, Д. А. (2020) Емоційна сфера молодших школярів, які навчаються за різними програмами початкової школи. Психологічний часопис, 6 (5). с. 249-255. ISSN 2414-0023
|
Text
Прокоф'єва_Каткова_Чиркова_Приступа_епринс-конвертирован (1).pdf Скачати (440kB) | Перегляд |
Резюме
У статті розглядається емоційна сфера дітей молодшого шкільного віку. Емоції розглядаються як фактор формування складної системи емоційного світовідчуття дитини. Розуміння своїх емоцій і почуттів є важливим моментом у становленні особистості зростаючої людини. Формування емоційної сфери є одним з найважливіших умов становлення особистості дитини, досвід якої безперервно збагачується. Розвитку емоційної сфери сприяє сім’я, школа, все те життя, що оточує і постійно впливає на дитину. У дітей з емоційними порушеннями переважають такі негативні емоції, як горе, страх, лють, сором, переляк. У них високий рівень тривожності, а позитивні емоції проявляються рідко. У статті порівнюються емоційні стани та рівень агресивності молодших школярів, які навчаються в корекційному класі, у класі програми «Інтелект України» та в інклюзивному класі.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Користувачі 4413 не знайдено. |
Дата внесення: | 05 Черв 2020 09:12 |
Останні зміни: | 26 Жов 2021 21:21 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9612 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |