МДПУ репозиторій

Емоційна сфера молодших школярів, які навчаються за різними програмами початкової школи

Прокоф’єва, О. О. та Каткова, Т. А. та Чиркова, А. С. та Приступа, Д. А. (2020) Емоційна сфера молодших школярів, які навчаються за різними програмами початкової школи. Психологічний часопис, 6 (5). с. 249-255. ISSN 2414-0023

[img]
Перегляд
Text
Прокоф'єва_Каткова_Чиркова_Приступа_епринс-конвертирован (1).pdf

Скачати (440kB) | Перегляд
Офіційний URL: https://doi.org/10.31108/1.2020.6.5

Резюме

У статті розглядається емоційна сфера дітей молодшого шкільного віку. Емоції розглядаються як фактор формування складної системи емоційного світовідчуття дитини. Розуміння своїх емоцій і почуттів є важливим моментом у становленні особистості зростаючої людини. Формування емоційної сфери є одним з найважливіших умов становлення особистості дитини, досвід якої безперервно збагачується. Розвитку емоційної сфери сприяє сім’я, школа, все те життя, що оточує і постійно впливає на дитину. У дітей з емоційними порушеннями переважають такі негативні емоції, як горе, страх, лють, сором, переляк. У них високий рівень тривожності, а позитивні емоції проявляються рідко. У статті порівнюються емоційні стани та рівень агресивності молодших школярів, які навчаються в корекційному класі, у класі програми «Інтелект України» та в інклюзивному класі.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології > Фахові видання
Користувач, що депонує: Користувачі 4413 не знайдено.
Дата внесення: 05 Черв 2020 09:12
Останні зміни: 26 Жов 2021 21:21
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9612

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу