МДПУ репозиторій

Особливості емоційної підтримки дитини з особливими освітніми потребами сім’єю при вступі у загальноосвітній навчальний заклад

Чорна, В. В. та Яковенко, І. О. (2020) Особливості емоційної підтримки дитини з особливими освітніми потребами сім’єю при вступі у загальноосвітній навчальний заклад. Prospects for the development of modern science and practice: abstracts of 16 th International scientific and practical conference. с. 414-415.

[img]
Перегляд
Text
XVI-Conference-11-12-Graz-Austria-страницы-1-12,415-416.pdf

Скачати (2MB) | Перегляд

Резюме

Практика показує, що виховання дитини з особливими потребами на початкових етапах викликає у батьків негативні почуття: провину, агресію, незадовільний психологічний стан, бажання перекласти відповідальність за навчання і виховання на державні установи та інше. Часто батьки таких дітей вороже ставляться до суспільства через негативний досвід спілкування з батьками здорових дітей, постійний стрес при лікуванні чи реабілітації, мають бажання усамітнитися з дитиною та не показувати її соціуму.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти
Користувач, що депонує: Кафедра початкової і спеціальної освіти Шевченко Ю.М.
Дата внесення: 05 Черв 2020 08:54
Останні зміни: 25 Трав 2021 07:55
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9609

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу