Чорна, В. В. та Яковенко, І. О. (2020) Особливості емоційної підтримки дитини з особливими освітніми потребами сім’єю при вступі у загальноосвітній навчальний заклад. Prospects for the development of modern science and practice: abstracts of 16 th International scientific and practical conference. с. 414-415.
|
Text
XVI-Conference-11-12-Graz-Austria-страницы-1-12,415-416.pdf Скачати (2MB) | Перегляд |
Резюме
Практика показує, що виховання дитини з особливими потребами на початкових етапах викликає у батьків негативні почуття: провину, агресію, незадовільний психологічний стан, бажання перекласти відповідальність за навчання і виховання на державні установи та інше. Часто батьки таких дітей вороже ставляться до суспільства через негативний досвід спілкування з батьками здорових дітей, постійний стрес при лікуванні чи реабілітації, мають бажання усамітнитися з дитиною та не показувати її соціуму.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти |
Користувач, що депонує: | Кафедра початкової і спеціальної освіти Шевченко Ю.М. |
Дата внесення: | 05 Черв 2020 08:54 |
Останні зміни: | 25 Трав 2021 07:55 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9609 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |