Брянцева, Г. В. та Брянцев, О. А. (2019) Акмеологічний підхід у підготовці учителів до візуалізації навчальної інформації в процесі формування професійної компетентності бакалаврів в умовах професійно-практичної підготовки. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (11). с. 57-61. ISSN 978-617-7346-69-1
Це - остання версія цього елементу.
Text
zb_2019_ITON (2).pdf Скачати (276kB) |
Резюме
У статті розглянуто акмеологічний підход в педагогічній освіті, аналізуються його перспективи у формуванні у майбутніх учителів уміння візуалізувати навчальний матеріал за проходження ними виробничої педагогічної практики зі спеціальності.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта N Образотворче мистецтво > N Образотворче мистецтво (Загальне). Фотографія |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики |
Користувач, що депонує: | Кафедра інформатики і кібернетики |
Дата внесення: | 05 Черв 2020 11:38 |
Останні зміни: | 05 Черв 2020 11:38 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9570 |
Доступні версії цього елементу
-
Акмеологічний підхід у підготовці учителів до візуалізації навчальної інформації в процесі формування професійної компетентності бакалаврів в умовах професійно-практичної підготовки. (deposited 11 Груд 2019 12:25)
- Акмеологічний підхід у підготовці учителів до візуалізації навчальної інформації в процесі формування професійної компетентності бакалаврів в умовах професійно-практичної підготовки. (deposited 05 Черв 2020 11:38) [Представлено на екрані]
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |