МДПУ репозиторій

Використання проектного методу у професійній підготовці майбутніх дизайнерів на макетах європейської готичної архітектури

Брянцев, О. А. та Брянцева, Г. В. (2019) Використання проектного методу у професійній підготовці майбутніх дизайнерів на макетах європейської готичної архітектури. Пріоритетні напрямки вирішення актуальних проблем виховання і освіти: зб. тез. с. 52-56.

[img]
Перегляд
Text
01.pdf

Скачати (428kB) | Перегляд

Резюме

Проектний метод, як і інші розвивальні методи, наближає бакалаврів до реалістичних умов професійної діяльності, за яких майбутні дизайнери потрапляють у середовище невизначеності, але саме це й активізує їх пізнавальну діяльність, зокрема, спонукає інтегрувати знання, набуті за опанування різних навчальних дисциплін, генеруючи при цьому нові ідеї. Поява нових знань змушує бакалаврів розглядати досліджуваний об'єкт (паперову слайс-модель європейського готичного собору) з нових боків, виділяти в ньому нові властивості, і відповідно утворювати нові знання, а коли буде накопичена достатня кількість окремішніх знань перед бакалаврами постане важливе завдання — об’єднати здобуті окремішні знання у багатоманітне знання про досліджуваний об'єкт, що дозволить раціоналізувати, а саме: ущільнити накопичені в процесі прикладної роботи над проектом знання.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
N Образотворче мистецтво > NA Архітектура
Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики
Користувач, що депонує: Кафедра інформатики і кібернетики
Дата внесення: 02 Черв 2020 14:00
Останні зміни: 02 Черв 2020 14:00
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9524

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу