МДПУ репозиторій

Використання засобів хмарних технології в процесі вивчення дисципліни «Теорія інформації та кодування»

Ібрагімова, Л. А. (2019) Використання засобів хмарних технології в процесі вивчення дисципліни «Теорія інформації та кодування». Інноваційна педагогіка, 19 (2). с. 168-171. ISSN ISSN 2663-6085

[img]
Перегляд
Text
38.pdf

Скачати (313kB) | Перегляд

Резюме

У статті розглянуті поняття хмарних технологій і хмарних сервісів, а також визначена перспективність їх використання в навчальному процесі. Виділено сервіси спільної роботи з навчальним контентом, віртуальне сховище даних, інструменти організації тестування та опитувань з підтримкою подальшого аналізу, засоби обміну повідомленнями. Висвітлюються найбільш поширений у використанні хмарний сервіс Google Apps Education Edition. Визначено основні інструменти для використання студентами і викладачами, зокрема, електронна пошта, календар Google, диск Google, Google Docs, сайти Google та ін. Узагальнено практичний досвід використання сервісу Google Apps при вивчені дисципліни «Теорія інформації та кодування» за напрямом підготовки 015 Професійна освіта (Комп’ютерні технології), та 122 Комп’ютерні науки. Визначені основні напрями дисципліни «Теорія інформації та кодування» в її класичному смислі, що вирішує теоретичні питання по підвищенню ефективності та функціонуванню інформаційних систем. Також передбачено розгляд наступних тем: аналіз сигналів як засобів передачі інформації, аналіз інформаційних характеристик джерел повідомлень і каналів зв’язку, теорію кодування, методи прийому та опрацювання інформації. Розкрито основні можливості застосування Google Sheets в процесі виконання лабораторної роботи «Ентропія та її властивості» з курсу «Теорія інформації та кодування» та приклад тесту з Google Forms. Зроблено висновок про можливість використання Google Apps Education Edition при організації інформаційно-освітнього середовища та роботи з навчальним контентом при організації навчання. Застосування хмарних технологій і сервісів надає можливість інтенсифікувати процес навчання, підвищити рівень професійної підготовки студентів, зокрема майбутніх бакалаврів комп’ютерних наук та інженерів-педагогів

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика
Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика > Інтернет
T Технологія > T Технологія (Загальне)
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра інформатики і кібернетики
Дата внесення: 02 Черв 2020 13:55
Останні зміни: 06 Жов 2020 07:44
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9492

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу