МДПУ репозиторій

Особливості впровадження інклюзивної освіти в початковій школі

Саєнко, Ю. О. (2020) Особливості впровадження інклюзивної освіти в початковій школі. In: The 7th International scientific and practical conference “Perspectives of world science and education”.

[img]
Перегляд
Text
PERSPECTIVES-OF-WORLD-SCIENCE-AND-EDUCATION_25-27.03.2020.pdf

Скачати (1MB) | Перегляд

Резюме

У статті зазначені основні принципи інклюзивної школи. Проведено аналіз понять та вказана специфіка інтегрованого та інклюзивного навчання. В результаті теоретичного дослідження, докладно описані труднощі введення інклюзивної освіти в Україні. Розкрито специфіку виховання та навчання учнів початкових класів. Також, визначені чинники, які необхідно враховувати для ефективного розвитку інклюзивної освіти.

Тип елементу : Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти
Користувач, що депонує: Кафедра початкової і спеціальної освіти Шевченко Ю.М.
Дата внесення: 04 Черв 2020 07:10
Останні зміни: 24 Трав 2021 11:42
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9483

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу