Саєнко, Ю. О. (2020) Особливості впровадження інклюзивної освіти в початковій школі. In: The 7th International scientific and practical conference “Perspectives of world science and education”.
|
Text
PERSPECTIVES-OF-WORLD-SCIENCE-AND-EDUCATION_25-27.03.2020.pdf Скачати (1MB) | Перегляд |
Резюме
У статті зазначені основні принципи інклюзивної школи. Проведено аналіз понять та вказана специфіка інтегрованого та інклюзивного навчання. В результаті теоретичного дослідження, докладно описані труднощі введення інклюзивної освіти в Україні. Розкрито специфіку виховання та навчання учнів початкових класів. Також, визначені чинники, які необхідно враховувати для ефективного розвитку інклюзивної освіти.
Тип елементу : | Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття) |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти |
Користувач, що депонує: | Кафедра початкової і спеціальної освіти Шевченко Ю.М. |
Дата внесення: | 04 Черв 2020 07:10 |
Останні зміни: | 24 Трав 2021 11:42 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9483 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |