МДПУ репозиторій

Використання LMS Moodle для організації змішаного навчання у закладах вищої освіти

Осадча, К. П. та Сердюк, І. М. (2020) Використання LMS Moodle для організації змішаного навчання у закладах вищої освіти. Інформаційні технології в освіті, науці і техніці: тези доп. V Міжнар. наук.-практ. конф. (Черкаси, 21-23 травня 2020 р.). с. 167-168.

[img] Text
Збірник_тез_ІТОНТ-2020_21_05_20-167-168.pdf

Скачати (520kB)
Офіційний URL: https://knsa.chdtu.edu.ua/conferences

Резюме

Предметом дослідження є платформа дистанційного навчання Moodle, що призначена для створення і проведення онлайн-курсів і володіє оптимальним набором ресурсних можливостей для реалізації змішаного навчання. Дистанційне навчання в контексті вищої школи найбільш ефективно не як самостійна форма освіти, а як складова частина змішаного навчання. Його переваги полягають в поєднанні традиційного навчання (аудиторного) і самостійного навчання (дистанційного). У статті розкриваються можливості середовища Moodle для використання у процесі змішаного навчання здобувачі вищої освіти. Авторами схарактеризовані функції і можливості середовища Moodle, які застосовуються як засоби формування компетентностей, а також знань, умінь і навичок студентів. На основі проведеного огляду зроблено висновок про доцільність використання засобів Moodle у процесі змішаного навчання і визначено напрями подальших досліджень.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика > Інтернет
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики
Користувач, що депонує: Кафедра інформатики і кібернетики
Дата внесення: 26 Трав 2020 11:11
Останні зміни: 26 Трав 2020 11:11
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9127

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу