МДПУ репозиторій

Теоретичні основи стратегічного маркетингу підприємства

Шквиря, Н. О. (2020) Теоретичні основи стратегічного маркетингу підприємства. Інфраструктура ринку (40). с. 328-333. ISSN 2519-2868

[img]
Перегляд
Text
59 (1).pdf

Скачати (178kB) | Перегляд

Резюме

У статті розглянуто теоретичні основи стратегічного маркетингу підприємства. Узагальнено наукові засади сутності економічної категорії «стратегічний маркетинг» та розкрито організаційно-економічні особливості використання стратегічного маркетингу в системі управління підприємством. Зазначено, що стратегічний маркетинг являє собою процес оцінки впливу зовнішніх чинників, вибір стратегічної позиції на ринку з урахуванням цілей і розроблення моделей адекватного реагування на вплив зовнішніх і внутрішніх чинників із метою розроблення стратегічних рішень, що забезпечують цільову позицію на ринку. Основними елементами системи стратегічного маркетингу автором виділено аналітичнопланову, функціональну, контролюючу підсистеми. Встановлено, що найважливішим компонентом аналітично-планової підсистеми стратегічного маркетингу на етапах встановлення цілей і ситуаційного аналізу виступає аналіз стратегічної ситуації, в якій знаходиться підприємство. Сформульовано роль стратегічного маркетингу підприємства та визначено принципи його реалізації.

Тип елементу : Стаття
Теми: H Суспільні науки > HB Економічна теорія
Користувач, що депонує: Depositor
Дата внесення: 01 Трав 2020 03:02
Останні зміни: 08 Трав 2020 12:48
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9066

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу