Шквиря, Н. О. (2020) Теоретичні основи стратегічного маркетингу підприємства. Інфраструктура ринку (40). с. 328-333. ISSN 2519-2868
|
Text
59 (1).pdf Скачати (178kB) | Перегляд |
Резюме
У статті розглянуто теоретичні основи стратегічного маркетингу підприємства. Узагальнено наукові засади сутності економічної категорії «стратегічний маркетинг» та розкрито організаційно-економічні особливості використання стратегічного маркетингу в системі управління підприємством. Зазначено, що стратегічний маркетинг являє собою процес оцінки впливу зовнішніх чинників, вибір стратегічної позиції на ринку з урахуванням цілей і розроблення моделей адекватного реагування на вплив зовнішніх і внутрішніх чинників із метою розроблення стратегічних рішень, що забезпечують цільову позицію на ринку. Основними елементами системи стратегічного маркетингу автором виділено аналітичнопланову, функціональну, контролюючу підсистеми. Встановлено, що найважливішим компонентом аналітично-планової підсистеми стратегічного маркетингу на етапах встановлення цілей і ситуаційного аналізу виступає аналіз стратегічної ситуації, в якій знаходиться підприємство. Сформульовано роль стратегічного маркетингу підприємства та визначено принципи його реалізації.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | H Суспільні науки > HB Економічна теорія |
Користувач, що депонує: | Depositor |
Дата внесення: | 01 Трав 2020 03:02 |
Останні зміни: | 08 Трав 2020 12:48 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9066 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |