Шевченко, С. В. (2020) Психологічні детермінанти запобігання булінгу в учнівській спільноті: з досвіду роботи. Соціально-психологічні та правові аспекти протидії насиллю в освітніх закладах: матеріали І Всеукраїнського форуму (11 лютого 2020 року). pp. 103-109.
Text
zbirnyk-103-109.pdf Download (346kB) |
Abstract
Ситуації булінгу або шкільного насильства зустрічаються сьогодні практично в кожній школі. Найчастіше цей феномен проявлений в завуальованій формі, так як учасники булінгу докладають зусиль, аби дорослі не втрутилися й дали можливість насолодитися процесом цькування товаришів. Педагогічні колективи, навіть в разі виявлення негараздів у шкільному середовищі, намагаються ігнорувати загрозу відкритої агресії. Це пов’язано, перш за все, з неготовністю адміністрації, педагогічних працівників вирішувати подібні проблеми.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології |
Depositing User: | С.В. Шевченко |
Date Deposited: | 08 May 2020 12:44 |
Last Modified: | 26 Oct 2021 21:09 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9061 |
Actions (login required)
View Item |