MDPU Repository

Психологічні детермінанти запобігання булінгу в учнівській спільноті: з досвіду роботи

Шевченко, С. В. (2020) Психологічні детермінанти запобігання булінгу в учнівській спільноті: з досвіду роботи. Соціально-психологічні та правові аспекти протидії насиллю в освітніх закладах: матеріали І Всеукраїнського форуму (11 лютого 2020 року). pp. 103-109.

[img] Text
zbirnyk-103-109.pdf

Download (346kB)

Abstract

Ситуації булінгу або шкільного насильства зустрічаються сьогодні практично в кожній школі. Найчастіше цей феномен проявлений в завуальованій формі, так як учасники булінгу докладають зусиль, аби дорослі не втрутилися й дали можливість насолодитися процесом цькування товаришів. Педагогічні колективи, навіть в разі виявлення негараздів у шкільному середовищі, намагаються ігнорувати загрозу відкритої агресії. Це пов’язано, перш за все, з неготовністю адміністрації, педагогічних працівників вирішувати подібні проблеми.

Item Type: Article
Subjects: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології
Depositing User: С.В. Шевченко
Date Deposited: 08 May 2020 12:44
Last Modified: 26 Oct 2021 21:09
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9061

Actions (login required)

View Item View Item