МДПУ репозиторій

Психологічні детермінанти запобігання булінгу в учнівській спільноті: з досвіду роботи

Шевченко, С. В. (2020) Психологічні детермінанти запобігання булінгу в учнівській спільноті: з досвіду роботи. Соціально-психологічні та правові аспекти протидії насиллю в освітніх закладах: матеріали І Всеукраїнського форуму (11 лютого 2020 року). с. 103-109.

[img] Text
zbirnyk-103-109.pdf

Скачати (346kB)

Резюме

Ситуації булінгу або шкільного насильства зустрічаються сьогодні практично в кожній школі. Найчастіше цей феномен проявлений в завуальованій формі, так як учасники булінгу докладають зусиль, аби дорослі не втрутилися й дали можливість насолодитися процесом цькування товаришів. Педагогічні колективи, навіть в разі виявлення негараздів у шкільному середовищі, намагаються ігнорувати загрозу відкритої агресії. Це пов’язано, перш за все, з неготовністю адміністрації, педагогічних працівників вирішувати подібні проблеми.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології
Користувач, що депонує: С.В. Шевченко
Дата внесення: 08 Трав 2020 12:44
Останні зміни: 26 Жов 2021 21:09
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9061

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу