МДПУ репозиторій

Практико-орієнтований підхід до підготовки майбутніх учителів початкової школи

Дубяга, С. М. та Гузь, В. В. та Шкільова, Г. М. (2019) Практико-орієнтований підхід до підготовки майбутніх учителів початкової школи. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 2 (23). с. 100-105. ISSN 2219-5203

[img] Text
Дубяга С.М._стаття.pdf

Скачати (251kB)

Резюме

У статті доведено, щоефективним засобомформування професійнокомпетентних педагогів єпрактико-орієнтований підхід доорганізації освітнього процесув ЗВО. Підкреслено особливемісце виробничої практикив системі професійної підготовкимайбутніх учителів початковоїосвіти, під час якої відбувається«занурення» в професійнесередовище. У сучасних умовах НУШ оптимальною моделлювзаємодії закладу вищої освітиі початкової школи, яка здатназабезпечити якісну професійнупідготовку майбутніх учителівпочаткових класів, є Педагогічналабораторія початкової школи.Саме вона створює можливостізалучення студентів допрактичної професійноїдіяльності через максимальненаближення до реальних умовмайбутньої професії.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра початкової і спеціальної освіти Шевченко Ю.М.
Дата внесення: 18 Лют 2020 09:23
Останні зміни: 25 Трав 2021 11:50
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8721

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу