Дубяга, С. М. та Гузь, В. В. та Шкільова, Г. М. (2019) Практико-орієнтований підхід до підготовки майбутніх учителів початкової школи. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 2 (23). с. 100-105. ISSN 2219-5203
Text
Дубяга С.М._стаття.pdf Скачати (251kB) |
Резюме
У статті доведено, щоефективним засобомформування професійнокомпетентних педагогів єпрактико-орієнтований підхід доорганізації освітнього процесув ЗВО. Підкреслено особливемісце виробничої практикив системі професійної підготовкимайбутніх учителів початковоїосвіти, під час якої відбувається«занурення» в професійнесередовище. У сучасних умовах НУШ оптимальною моделлювзаємодії закладу вищої освітиі початкової школи, яка здатназабезпечити якісну професійнупідготовку майбутніх учителівпочаткових класів, є Педагогічналабораторія початкової школи.Саме вона створює можливостізалучення студентів допрактичної професійноїдіяльності через максимальненаближення до реальних умовмайбутньої професії.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра початкової і спеціальної освіти Шевченко Ю.М. |
Дата внесення: | 18 Лют 2020 09:23 |
Останні зміни: | 25 Трав 2021 11:50 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8721 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |