Георгадзе, Т. О. (2019) Аналіз понятійного апарату з проблеми формування сімейних цінностей у дітей шкільного віку. Інноваційна педагогіка, 19 (1). с. 156-159. ISSN 2663-6085
Text
Іновац_пед № 19_Ч_1-156-159.pdf Скачати (782kB) |
Офіційний URL: http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2019/19/pa...
Резюме
У статті розглянуто окремі аспекти поняттєвого апарату наукової проблеми формування сімейних цінностей у дітей шкільного віку. Здійснено аналіз наукової проблеми, а саме в чому полягає сутність понять «сім’я», «цінності», «сімейні цінності». Проведено аналіз теоретичних праць вітчизняних і зарубіжних фахівців, який свідчить, що в контексті дослідження сім’я відіграє важливу роль у розвитку людства і є найважливішим соціальним інститутом.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) H Суспільні науки > H Суспільні науки (Загальне) H Суспільні науки > HQ Сім'я. Шлюб. Жінки H Суспільні науки > HV Соціальна патологія. Соціальний та громадський добробут L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | Кафедра інформатики і кібернетики |
Дата внесення: | 14 Лют 2020 11:57 |
Останні зміни: | 21 Лют 2020 11:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8685 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |