Георгадзе, Т. О. (2019) Аналіз понятійного апарату з проблеми формування сімейних цінностей у дітей шкільного віку. Інноваційна педагогіка, 19 (1). pp. 156-159. ISSN 2663-6085
![]() |
Text
Іновац_пед № 19_Ч_1-156-159.pdf Download (782kB) |
Official URL: http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2019/19/pa...
Abstract
У статті розглянуто окремі аспекти поняттєвого апарату наукової проблеми формування сімейних цінностей у дітей шкільного віку. Здійснено аналіз наукової проблеми, а саме в чому полягає сутність понять «сім’я», «цінності», «сімейні цінності». Проведено аналіз теоретичних праць вітчизняних і зарубіжних фахівців, який свідчить, що в контексті дослідження сім’я відіграє важливу роль у розвитку людства і є найважливішим соціальним інститутом.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) H Суспільні науки > H Суспільні науки (Загальне) H Суспільні науки > HQ Сім'я. Шлюб. Жінки H Суспільні науки > HV Соціальна патологія. Соціальний та громадський добробут L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Depositing User: | Кафедра інформатики і кібернетики |
Date Deposited: | 14 Feb 2020 11:57 |
Last Modified: | 21 Feb 2020 11:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8685 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |