Колокольчикова, І. В. (2019) Сегментування української плодово-ягідної продукції на міжнародному ринку. Приазовський економічний вісник, 5 (16). с. 13-17. ISSN 2522-4263
Text
4.pdf Скачати (430kB) |
Резюме
У статті розкрито сутність категорії «сегментування ринку» як процесу, виділено класичні підходи до принципів сегмен- тування на національному рівні. Висвітлено основні напрями проникнення на світові ринки, які досліджували науковці. Дове- дено передумови розвитку міжнародного ринку, його перспек- тив. У процесі міжнародної сегментації ринку плодово-ягідної продукції вивчено досвід провідних вчених з цього питання, запропоновано концепцію міжнародного сегментування ринку плодів та ягід за відповідними блоками. Ця концепція разом з виділенням етапів включає блоки з обґрунтованим переліком показників оцінювання та змісту самого процесу сегментації. Проаналізовано сучасний стан розвитку експортно-імпортних операцій українських товаровиробників з міжнародним ринком фруктів та ягід, встановлено позитивні тенденції.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | H Суспільні науки > HB Економічна теорія |
Користувач, що депонує: | Depositor |
Дата внесення: | 14 Січ 2020 02:03 |
Останні зміни: | 21 Січ 2020 09:10 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8509 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |