Шевченко, Ю. М. (2019) Обґрунтування праксео-динамічного підходу щодо вдосконалення готовності майбутнього вчителя до духовно-морального розвитку молодшого школяра. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету (3). pp. 189-200. ISSN 2307-4906
Text
стаття_Шевченко.pdf Download (572kB) |
Abstract
Наведено результати обґрунтування праксео-динамічного підходу щодо вдосконалення готовності майбутнього вчителя до духовно-морального розвитку молодшого школяра, який дозволив би розробити дослідницьку програму, що відкриє нові горизонти в пізнанні й перетворенні особистості. Обґрунтовується, що праксео-динамічний підхід у питанні вдосконалення готовності майбутніх учителів повинен враховувати конвергенціюінтересів академічної групи студентів. Важливим також є застосування практичних вправ, які допоможуть підвищити рівень емоційного інтелекту.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання |
Depositing User: | Кафедра початкової і спеціальної освіти Шевченко Ю.М. |
Date Deposited: | 14 Jan 2020 08:14 |
Last Modified: | 25 May 2021 11:42 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8465 |
Actions (login required)
View Item |