Шевченко, Ю. М. (2019) Обґрунтування праксео-динамічного підходу щодо вдосконалення готовності майбутнього вчителя до духовно-морального розвитку молодшого школяра. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету (3). с. 189-200. ISSN 2307-4906
Text
стаття_Шевченко.pdf Скачати (572kB) |
Резюме
Наведено результати обґрунтування праксео-динамічного підходу щодо вдосконалення готовності майбутнього вчителя до духовно-морального розвитку молодшого школяра, який дозволив би розробити дослідницьку програму, що відкриє нові горизонти в пізнанні й перетворенні особистості. Обґрунтовується, що праксео-динамічний підхід у питанні вдосконалення готовності майбутніх учителів повинен враховувати конвергенціюінтересів академічної групи студентів. Важливим також є застосування практичних вправ, які допоможуть підвищити рівень емоційного інтелекту.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра початкової і спеціальної освіти Шевченко Ю.М. |
Дата внесення: | 14 Січ 2020 08:14 |
Останні зміни: | 25 Трав 2021 11:42 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8465 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |