МДПУ репозиторій

Система інклюзивної освіти як об’єкт державного управління в Україні

Шульга, О. С. та Царькова, О. В. та Сахарова, К. (2019) Система інклюзивної освіти як об’єкт державного управління в Україні. Державне управління та місцеве самоврядування: зб. наук. пр., 2 (41). с. 99-108.

[img] Text
сах.pdf

Скачати (212kB)

Резюме

Розглядаються особливості інклюзивної системи в Україні як об’єкта державного управління, зокрема теоретичні засади вирішення існуючої проблеми. Характеризуються основні наукові підходи до вивчення особливостей інклюзивної системи в Україні. Вивчаються основні принципи, мета та завдання інклюзивної освіти та аналізуються позитивні аспекти залучення дітей з особливими потребами до загальноосвітніх навчальних закладів.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології > Фахові видання
Користувач, що депонує: О.О. Прокоф'єва
Дата внесення: 24 Груд 2019 12:08
Останні зміни: 26 Жов 2021 21:25
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8391

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу