Шульга, О. С. та Царькова, О. В. та Сахарова, К. (2019) Система інклюзивної освіти як об’єкт державного управління в Україні. Державне управління та місцеве самоврядування: зб. наук. пр., 2 (41). с. 99-108.
Text
сах.pdf Скачати (212kB) |
Резюме
Розглядаються особливості інклюзивної системи в Україні як об’єкта державного управління, зокрема теоретичні засади вирішення існуючої проблеми. Характеризуються основні наукові підходи до вивчення особливостей інклюзивної системи в Україні. Вивчаються основні принципи, мета та завдання інклюзивної освіти та аналізуються позитивні аспекти залучення дітей з особливими потребами до загальноосвітніх навчальних закладів.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | О.О. Прокоф'єва |
Дата внесення: | 24 Груд 2019 12:08 |
Останні зміни: | 26 Жов 2021 21:25 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8391 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |