МДПУ репозиторій

Концептуалізація системи сімейно-орієнтованого психолого-педагогічного супроводу родини, яка виховує дитину з особливими потребами. Особливості організації навчально-виховної діяльності дітей з ООП в умовах інклюзії

Яковенко, І. О. та Чорна, В. В. та Москальова, Л. Ю. (2019) Концептуалізація системи сімейно-орієнтованого психолого-педагогічного супроводу родини, яка виховує дитину з особливими потребами. Особливості організації навчально-виховної діяльності дітей з ООП в умовах інклюзії. Проектний звіт. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, Мелітополь.

[img] Text
Яковенко, Чорна, Москальова Особливості організації навчально-виховної діяльності дітей з ООП в умовах інклюзії.pdf

Скачати (318kB)

Резюме

З проголошенням незалежності України намітилася тенденція до демократизації та модернізації суспільства на гуманний вектор розвитку підростаючого покоління. Тема інклюзії та виховання дітей з особливими освітніми потребами (ООП) ввійшла в коло нагальних питань, що потребують участі в освітньому процесі достатньої кількості спеціалістів.

Тип елементу : Монографія (Проектний звіт)
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології
Користувач, що депонує: Користувачі 4413 не знайдено.
Дата внесення: 23 Груд 2019 09:49
Останні зміни: 12 Жов 2021 19:31
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8372

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу