Яковенко, І. О. та Чорна, В. В. та Москальова, Л. Ю. (2019) Концептуалізація системи сімейно-орієнтованого психолого-педагогічного супроводу родини, яка виховує дитину з особливими потребами. Особливості організації навчально-виховної діяльності дітей з ООП в умовах інклюзії. Проектний звіт. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, Мелітополь.
Text
Яковенко, Чорна, Москальова Особливості організації навчально-виховної діяльності дітей з ООП в умовах інклюзії.pdf Скачати (318kB) |
Резюме
З проголошенням незалежності України намітилася тенденція до демократизації та модернізації суспільства на гуманний вектор розвитку підростаючого покоління. Тема інклюзії та виховання дітей з особливими освітніми потребами (ООП) ввійшла в коло нагальних питань, що потребують участі в освітньому процесі достатньої кількості спеціалістів.
Тип елементу : | Монографія (Проектний звіт) |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології |
Користувач, що депонує: | Користувачі 4413 не знайдено. |
Дата внесення: | 23 Груд 2019 09:49 |
Останні зміни: | 12 Жов 2021 19:31 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8372 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |