Прокоф’єва, О. О. (2019) Концептуалізація системи сімейно-орієнтованого психолого-педагогічного супроводу родини, яка виховує дитину з особливими потребами. Психодрама як психотерапевтична технологія роботи з батьками, які виховують дитину з особливими потребами. Проектний звіт. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, Мелітополь.
Text
Прокоф'єва О.О. Психодрама як психотерапевтична технологія роботи з батьками, які виховують дитину з особливими потребами.pdf Скачати (245kB) |
Резюме
У вирішенні завдань виховання підростаючого покоління виняткову роль займає сім'я. У сучасних дослідлсеннях психології і спеціальної педагогіки велику увагу присвячено впливу сімейного фактору на особливості розвитку дитини з особливими потребами. Високий рівень сімейного неблагополуччя обумовлює яскраво виралсені порушення особистісного розвитку такої дитини. Потреба в наданні комплексної допомоги сім'ям, які виховують дітей з особливими потребами, обумовлюється наявністю величезної кількості різноманітних проблем, з якими вони повсякденно зустрічаються.
Тип елементу : | Монографія (Проектний звіт) |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології |
Користувач, що депонує: | Користувачі 4413 не знайдено. |
Дата внесення: | 23 Груд 2019 11:19 |
Останні зміни: | 12 Жов 2021 10:48 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8369 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |