Царькова, О. В. and Прокоф’єва, О. О. and Аносова, Д. І. (2019) Психологічний аспект синдрому раннього дитячого аутизму. Психологічний часопис, 5 (4). pp. 67-80.
24-55-PB-страницы-1-6,67-80.pdf
Download (2MB)
Abstract
У статті розкрито актуальну проблему пов’язану зі значним зростанням даної патології в Україні і в світі, а також з необхідністю інтеграції в ранньому віці дітей з РДА в освітнє середовище. Сучасні дослідження свідчать, що у світі зростає кількість дітей, які страждають від тяжкого порушення розвитку – аутичного синдрому. Тому в останні десятиріччя в коло наукових досліджень дефектології потрапляє аномалія психічного розвитку за типом раннього дитячого аутизму (РДА). Цією проблемою все більше цікавляться психіатри (особливо дитячі), психологи, педагоги. Аутизм – проблема не тільки дітей, а й сім’ї та суспільства. Цей розлад часто називають «прихованим» тому, що аутичні люди залишаються незрозумілими. Коли у навчальних закладах зустрічаються діти з аутичними тенденціями – їм необхідна кваліфікована психолого-педагогічна допомога, яка полягає у створенні емоційного та психологічного комфорту, вихованні почуття впевненості та захищеності, а згодом у поступовому обережному введенні нових навичок, форм поведінки. Діагностика раннього дитячого аутизму базується на методі спостереження
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології > Фахові видання |
Depositing User: | Users 4453 not found. |
Date Deposited: | 17 Dec 2019 11:59 |
Last Modified: | 26 Oct 2021 21:24 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8289 |