Психологічний аспект синдрому раннього дитячого аутизму

Царькова, О. В. and Прокоф’єва, О. О. and Аносова, Д. І. (2019) Психологічний аспект синдрому раннього дитячого аутизму. Психологічний часопис, 5 (4). pp. 67-80.

[thumbnail of 24-55-PB-страницы-1-6,67-80.pdf] Text
24-55-PB-страницы-1-6,67-80.pdf

Download (2MB)

Abstract

У статті розкрито актуальну проблему пов’язану зі значним зростанням даної патології в Україні і в світі, а також з необхідністю інтеграції в ранньому віці дітей з РДА в освітнє середовище. Сучасні дослідження свідчать, що у світі зростає кількість дітей, які страждають від тяжкого порушення розвитку – аутичного синдрому. Тому в останні десятиріччя в коло наукових досліджень дефектології потрапляє аномалія психічного розвитку за типом раннього дитячого аутизму (РДА). Цією проблемою все більше цікавляться психіатри (особливо дитячі), психологи, педагоги. Аутизм – проблема не тільки дітей, а й сім’ї та суспільства. Цей розлад часто називають «прихованим» тому, що аутичні люди залишаються незрозумілими. Коли у навчальних закладах зустрічаються діти з аутичними тенденціями – їм необхідна кваліфікована психолого-педагогічна допомога, яка полягає у створенні емоційного та психологічного комфорту, вихованні почуття впевненості та захищеності, а згодом у поступовому обережному введенні нових навичок, форм поведінки. Діагностика раннього дитячого аутизму базується на методі спостереження

Item Type: Article
Subjects: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології > Фахові видання
Depositing User: Users 4453 not found.
Date Deposited: 17 Dec 2019 11:59
Last Modified: 26 Oct 2021 21:24
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8289

Actions (login required)

View Item
View Item