Осадчий, В. В. та Круглик, В. С. та Симоненко, С. (2016) Аналіз змісту та організації підготовки фахівців з програмної інженерії в університетах США. Педагогічний дискурс: зб. наук. пр.. с. 107-114. ISSN 2309-9127 / 2313-8769.
Text
Осадчий Круглик Пед Дискурс.pdf Скачати (254kB) |
Резюме
У статті висвітлюються питання підготовки фахівців з програмної інженерії у провідних університетах Сполучених Штатів Америки. Представлено статистичні дані щодо популярності та затребуваності професії інженера-програміста у світі. Проаналізовано рекомендації для розробки навчальних планів підготовки бакалаврів та асоціатів з програмної інженерії, розроблені Міжнародними організаціями Association for Computing Machinery (ACM) та IEEE Computer Society (IEEE CS) у рамках Навчального плану з комп’ютеризації, їх структуру та відмітні особливості. Порівняно навчальні плани підготовки фахівців з програмної інженерії у провідних університетах США (Рочестерському технологічному інституті та Державному університеті Сан Хосе). Висвітлено спільні аспекти у навчальних планах з програмної інженерії у вищезазначених університетах. Акцентовано увагу на необхідності вивчення, адаптації та впровадження позитивного досвіду університетів США щодо підготовки фахівців з програмної інженерії в университетах України. Ключові слова: професійна підготовка, програмна інженерія, навчальний план, інженер- програміст, освітні знання з програмної інженерії.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики |
Користувач, що депонує: | Кафедра інформатики і кібернетики |
Дата внесення: | 29 Лист 2016 06:40 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/828 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |