МДПУ репозиторій

Інформаційно-комунікаційні технології здійснення тьюторської діяльності у системі шкільної освіти

Осадча, Катерина (2016) Інформаційно-комунікаційні технології здійснення тьюторської діяльності у системі шкільної освіти. Молодь і ринок, 9 (128). с. 22-26.

[img] Text
Osadcha.pdf

Скачати (587kB)

Резюме

Ґрунтуючись на тому, що тьюторська діяльність як засіб супроводу індивідуальної траєкторії навчання та розвитку особистості реалізується відповідно певних етапів, автор пропонує застосовувати комплекс інформаційної-комунікаційних засобів для кожного з них. На етапі визначення пізнавального інтересу тьюторанта та на етапі аналізу підсумків доцільним є використання програм комп’ютерного тестування, на етапі формулювання освітнього запиту – програмними засобами для проведення «мозкових штурмів», на етапі постановки мети освітньої діяльності – системами управління цілями та завданнями, на етапі пошуку освітніх ресурсів і розробки плану освітньої діяльності – інструментарієм створення електронних навчальних матеріалів, на етапі реалізації плану освітньої діяльності – програмами для створення портфоліо.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра інформатики і кібернетики
Дата внесення: 29 Лист 2016 06:30
Останні зміни: 01 Жов 2020 11:40
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/825

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу