Осадча, Катерина (2016) Інформаційно-комунікаційні технології здійснення тьюторської діяльності у системі шкільної освіти. Молодь і ринок, 9 (128). с. 22-26.
Text
Osadcha.pdf Скачати (587kB) |
Резюме
Ґрунтуючись на тому, що тьюторська діяльність як засіб супроводу індивідуальної траєкторії навчання та розвитку особистості реалізується відповідно певних етапів, автор пропонує застосовувати комплекс інформаційної-комунікаційних засобів для кожного з них. На етапі визначення пізнавального інтересу тьюторанта та на етапі аналізу підсумків доцільним є використання програм комп’ютерного тестування, на етапі формулювання освітнього запиту – програмними засобами для проведення «мозкових штурмів», на етапі постановки мети освітньої діяльності – системами управління цілями та завданнями, на етапі пошуку освітніх ресурсів і розробки плану освітньої діяльності – інструментарієм створення електронних навчальних матеріалів, на етапі реалізації плану освітньої діяльності – програмами для створення портфоліо.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра інформатики і кібернетики |
Дата внесення: | 29 Лист 2016 06:30 |
Останні зміни: | 01 Жов 2020 11:40 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/825 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |