Осадча, Катерина (2016) Тьюторство як простір для педагогічної діяльності. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (16). с. 52-60. ISSN 2219-5203
Text
1388-2889-1-PB.pdf Скачати (1MB) |
Резюме
У статті актуалізується питання висвітленні сутності діяльності тьютора. На основі аналізу запитів роботодавців виділено шість ролей тьютора (он-лайн тьютор, вихователь, куратор, персональний тьютор, тьютор інклюзивного навчання, менеджер освітнього процесу) та властиві їм обов’язки і вимоги. Проаналізувавши останні дослідження і публікації, автор залежно від функцій, виконуваних тьютором, подає такі види тьюторства: наставник, куратор, консультант, керівник освітньої траєкторії, тьютор у міждисциплінарній освіті. Як види тьюторської діяльності засновані на сфері її здійснення автором виділені: тьюторство у початковій школі, в основній школі, у старшій школі, у додатковій освіті, у вищій школі, у навчанні дорослих, на регіональному рівні, в інклюзивному навчанні.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра інформатики і кібернетики |
Дата внесення: | 23 Лист 2016 13:05 |
Останні зміни: | 06 Жов 2020 12:57 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/822 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |