МДПУ репозиторій

Тьюторство як простір для педагогічної діяльності

Осадча, Катерина (2016) Тьюторство як простір для педагогічної діяльності. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (16). с. 52-60. ISSN 2219-5203

[img] Text
1388-2889-1-PB.pdf

Скачати (1MB)

Резюме

У статті актуалізується питання висвітленні сутності діяльності тьютора. На основі аналізу запитів роботодавців виділено шість ролей тьютора (он-лайн тьютор, вихователь, куратор, персональний тьютор, тьютор інклюзивного навчання, менеджер освітнього процесу) та властиві їм обов’язки і вимоги. Проаналізувавши останні дослідження і публікації, автор залежно від функцій, виконуваних тьютором, подає такі види тьюторства: наставник, куратор, консультант, керівник освітньої траєкторії, тьютор у міждисциплінарній освіті. Як види тьюторської діяльності засновані на сфері її здійснення автором виділені: тьюторство у початковій школі, в основній школі, у старшій школі, у додатковій освіті, у вищій школі, у навчанні дорослих, на регіональному рівні, в інклюзивному навчанні.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра інформатики і кібернетики
Дата внесення: 23 Лист 2016 13:05
Останні зміни: 06 Жов 2020 12:57
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/822

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу