МДПУ репозиторій

Сутність інтегрованого курсу вивчення англійської мови в старшій школі

Матюха, Г. В. та Тронь, О. О. (2019) Сутність інтегрованого курсу вивчення англійської мови в старшій школі. Zbiór artykułów naukowych z Konferencji Miedzynarodowej Naukowo- Praktycznej (on-line) zorganizowanej dla pracowników naukowych uczelni, jednostek naukowo-badawczych oraz badawczych z państw obszaru byłego Związku Radzieckiego oraz byłej Jugosławii. с. 83-85.

[img] Text
СУТНІСТЬ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В СТАРШІЙ ШКОЛІ.pdf

Скачати (1MB)

Резюме

Сучасний розвиток освіти передбачає нові підходи та структури до змісту навчання, спрямованість на оновлення та реконструкцію, гуманізацію та інтеграцію шкільної освіти. Характеризуючи інтеграцію в історичному аспекті, Я.А.Каменський зазначив про необхідність "завжди і всюди брати разом те, що пов'язане одне з одним" [2].

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
P Мова та література > PE Англійська мова
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов
Користувач, що депонує: Кафедра методики викладання германських мов
Дата внесення: 16 Груд 2019 11:45
Останні зміни: 16 Груд 2019 11:45
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8201

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу