Матюха, Г. В. та Тронь, О. О. (2019) Сутність інтегрованого курсу вивчення англійської мови в старшій школі. Zbiór artykułów naukowych z Konferencji Miedzynarodowej Naukowo- Praktycznej (on-line) zorganizowanej dla pracowników naukowych uczelni, jednostek naukowo-badawczych oraz badawczych z państw obszaru byłego Związku Radzieckiego oraz byłej Jugosławii. с. 83-85.
Text
СУТНІСТЬ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В СТАРШІЙ ШКОЛІ.pdf Скачати (1MB) |
Резюме
Сучасний розвиток освіти передбачає нові підходи та структури до змісту навчання, спрямованість на оновлення та реконструкцію, гуманізацію та інтеграцію шкільної освіти. Характеризуючи інтеграцію в історичному аспекті, Я.А.Каменський зазначив про необхідність "завжди і всюди брати разом те, що пов'язане одне з одним" [2].
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти P Мова та література > PE Англійська мова |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов |
Користувач, що депонує: | Кафедра методики викладання германських мов |
Дата внесення: | 16 Груд 2019 11:45 |
Останні зміни: | 16 Груд 2019 11:45 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8201 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |