Шевченко, Ю. М. та Кубрак, А. А. (2015) Особливості різних підходів в організації інклюзивного навчання. Психологія та педагогіка: методика та проблеми практичного застосування. с. 67-70.
Text
Особливості різних підходів в організації інклюзивного навчання.pdf Скачати (238kB) |
Резюме
Кожна дитина має право на повноцінну освіту, тому саме інклюзивна практика є невід’ємною складовою початкової освіти. Кожен з нас індивідуальний, тому однією з найголовніших задач вчителя початкової школимає бути вміння знайти підхід до кожної дитини, а особливо до дитини-інваліда.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти |
Користувач, що депонує: | Кафедра початкової і спеціальної освіти Шевченко Ю.М. |
Дата внесення: | 11 Груд 2019 12:25 |
Останні зміни: | 25 Трав 2021 08:38 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8134 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |