Байтерякова, Наталія Юріївна та Байтеряков, Олег Зуфарович (2019) Концепція підручника з курсу «Основна іноземна мова» як складова формування англомовної комунікативної компетентності студентів. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія: Філологія, 6 (74). с. 194-196. ISSN 2519-2558
Text
Острог 2019 NZ_FIlologiia_Vyp_6(74) (2) (1)-194-196.pdf Скачати (498kB) |
Резюме
У статті розглядається концепція та зміст авторського підручника «English for Undergraduates (4th year)», що вийшов дру- ком у 2019 р., а також особливості його застосування для формування англомовної комунікативної компетентності студентів філологічних факультетів завдяки розвитку навичок усного та писемного мовлення, що і є метою підручника. Підручник складається з 7 основних та 2 додаткових розділів. Тематика підручника відповідає типовій навчальній програмі. В кожному основному розділі подано автентичні англомовні тексти та систему авторських практичних завдань до них, що спри- яють утворенню у студентів здатності тлумачити у процесі спілкування соціальні, політичні, культурні та освітні мовленнєві реалії, розвитку культури спілкування англійською мовою на рівні, достатньому для здійснення комунікативних актів як у на- вчальному середовищі, так і за його межами, формуванню толерантності, поваги до звичаїв і традицій інших народів. Додаткові розділи містять тематичні статті з англомовної преси, план для роботи з ними, кліше та спеціальну лексику для їх подальшого аналізу, а також три категорії узагальнюючих тестів з граматики.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | P Мова та література > PE Англійська мова |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра германської філології |
Користувач, що депонує: | Кафедра методики викладання германських мов |
Дата внесення: | 09 Груд 2019 07:25 |
Останні зміни: | 09 Груд 2019 07:25 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8116 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |