Саржан, А. С. (2019) Мораль як основа розвитку сучасного підприємництва. In: Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ, 18-22, Мелітополь.
Text
тези ЕтаБ конференция-28-29 (1).pdf Скачати (509kB) |
Резюме
Сучасний світ ставить перед людиною нові виклики для світоглядно-ціннісного формування його особистісної та соціальної сутності. Моральність сучасного підприємця є частиною загальнокультурного простору сучасного економічно-соціального розвитку будь-якого суспільства. У зв'язку з цим, досліджуючи світоглядно-ціннісні параметри підприємництва, необхідно звернутися до проблематики визначення економічності сучасної людини через категорію економічної культури. Економічна культура - це система економічних цінностей суспільства, в якій відображений нормативний канон «людини економічної», що визначає особливості економічної соціалізації.
Тип елементу : | Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття) |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) |
Користувач, що депонує: | Depositor |
Дата внесення: | 28 Лист 2019 10:11 |
Останні зміни: | 05 Груд 2019 06:59 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8103 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |