Александров, Денис (2018) Філософсько-антропологічні рецепціїосвітньоо інтересу студентської молоді. Humanitarian paradigm, 1 (1). pp. 28-33. ISSN 2663-5186
![]() |
Text
Александров Д.В..pdf Download (351kB) |
Abstract
Освітній інтерес розглядається як інструмент соціокультурного конструювання реальності, як чинник антропогенезу. Філософсько-антропологічна рецепція освітного інтересу передбачає аналіз освітнього вибору, зробленого субєктом, але детермінованого понад з урахуванням конкретних умов його існування: інформаційних, соціально-економічних, історико-політичних.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) |
Divisions: | Природничо-географічний факультет > Кафедра філософії |
Depositing User: | Кафедра філософії |
Date Deposited: | 03 Dec 2019 13:11 |
Last Modified: | 27 Oct 2020 12:24 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8094 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |