Александров, Денис (2018) Філософсько-антропологічні рецепціїосвітньоо інтересу студентської молоді. Humanitarian paradigm, 1 (1). с. 28-33. ISSN 2663-5186
Text
Александров Д.В..pdf Скачати (351kB) |
Резюме
Освітній інтерес розглядається як інструмент соціокультурного конструювання реальності, як чинник антропогенезу. Філософсько-антропологічна рецепція освітного інтересу передбачає аналіз освітнього вибору, зробленого субєктом, але детермінованого понад з урахуванням конкретних умов його існування: інформаційних, соціально-економічних, історико-політичних.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) |
Підрозділи: | Природничо-географічний факультет > Кафедра філософії |
Користувач, що депонує: | Кафедра філософії |
Дата внесення: | 03 Груд 2019 13:11 |
Останні зміни: | 27 Жов 2020 12:24 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8094 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |