Александров, Денис (2018) Філософсько-антропологічні рецепціїосвітньоо інтересу студентської молоді. Humanitarian paradigm, 1 (1). pp. 28-33. ISSN 2663-5186
Text
Александров Д.В..pdf
Download (351kB)
Александров Д.В..pdf
Download (351kB)
Abstract
Освітній інтерес розглядається як інструмент соціокультурного конструювання реальності, як чинник антропогенезу. Філософсько-антропологічна рецепція освітного інтересу передбачає аналіз освітнього вибору, зробленого субєктом, але детермінованого понад з урахуванням конкретних умов його існування: інформаційних, соціально-економічних, історико-політичних.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) |
Divisions: | Природничо-географічний факультет > Кафедра філософії |
Depositing User: | Unnamed user with email philosofia_mdpu@ukr.net |
Date Deposited: | 03 Dec 2019 13:11 |
Last Modified: | 27 Oct 2020 12:24 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8094 |