МДПУ репозиторій

Позитивна мотиваційна складова як провідна психолого-педагогічна умова вдосконалення музично-виконавської майстерності студентів вищих закладів освіти

Савлук, І. В. (2019) Позитивна мотиваційна складова як провідна психолого-педагогічна умова вдосконалення музично-виконавської майстерності студентів вищих закладів освіти. Молодь і ринок (8). с. 115-120. ISSN 2308-4634

[img] Text
Савлук стаття.pdf

Скачати (159kB)

Резюме

У статті висвітлюється зміст психолого-педагогічних умов (когнітивних, асертивних, аналітично-рефлексивних, інтеграційних, креативних), необхідних для формування у студентів вмінь повноцінного сприймання та переконливого художньовиконавського втілення музичних творів. Виділяються найбільш важливі групи позитивних мотивів, що впливають на формування стану психічної готовності до публічного виступу. У змісті мотиваційної складової автор поєднує наступні аспекти музично-виконавської підготовки: цілеспрямоване педагогічне керівництво, самостійну виконавську підготовку студента, співтворчу діяльність викладача та студента у процесі побудови виконавської концепції музичного твору.

Тип елементу : Стаття
Теми: M Музика і книги про музику > M Музика
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання
Користувач, що депонує: І.В. Савлук
Дата внесення: 03 Груд 2019 12:20
Останні зміни: 05 Жов 2020 05:38
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8066

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу