Савлук, І. В. (2019) Позитивна мотиваційна складова як провідна психолого-педагогічна умова вдосконалення музично-виконавської майстерності студентів вищих закладів освіти. Молодь і ринок (8). с. 115-120. ISSN 2308-4634
Text
Савлук стаття.pdf Скачати (159kB) |
Резюме
У статті висвітлюється зміст психолого-педагогічних умов (когнітивних, асертивних, аналітично-рефлексивних, інтеграційних, креативних), необхідних для формування у студентів вмінь повноцінного сприймання та переконливого художньовиконавського втілення музичних творів. Виділяються найбільш важливі групи позитивних мотивів, що впливають на формування стану психічної готовності до публічного виступу. У змісті мотиваційної складової автор поєднує наступні аспекти музично-виконавської підготовки: цілеспрямоване педагогічне керівництво, самостійну виконавську підготовку студента, співтворчу діяльність викладача та студента у процесі побудови виконавської концепції музичного твору.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | M Музика і книги про музику > M Музика |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | І.В. Савлук |
Дата внесення: | 03 Груд 2019 12:20 |
Останні зміни: | 05 Жов 2020 05:38 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8066 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |