Прокоф’єв, Є. Г. (2016) Принципи методологічного проектування в сучасній педагогічній освіті. Збірник наукових праць «Педагогічні науки», 69 (1). с. 56-64. ISSN 2413-1865
Text
znppn_2016_69(1)__13.pdf Скачати (216kB) |
Офіційний URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2016_69%281%29__13
Резюме
У статті проаналізовано основи методології, що на сучасному етапі складають загальнонауковий рівень методологічної культури. Визначено компоненти формування методологічної культури за урахуванням передових ідей та ціннісних характеристик періодів розвитку педагогічної думки в Україні. Обгрунтовано необхідність скріплення зв`язку історико-педагогічної науки з реальними проблемами теорії і практики педагогіки.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | H Суспільні науки > H Суспільні науки (Загальне) L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра інформатики і кібернетики |
Дата внесення: | 07 Лист 2019 14:39 |
Останні зміни: | 13 Жов 2020 10:22 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7940 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |