МДПУ репозиторій

Людиномірність гармонізації культурно-освітнього простору особистості: методологія, експертиза та психолого-педагогічні рецепції: монографія. 5.2. Проблеми подолання синдрому емоційного вигорання педагогів у контексті гармонізації освітнього простору

Каткова, Т. А. (2012) Людиномірність гармонізації культурно-освітнього простору особистості: методологія, експертиза та психолого-педагогічні рецепції: монографія. 5.2. Проблеми подолання синдрому емоційного вигорання педагогів у контексті гармонізації освітнього простору. Документація. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, Мелітополь.

[img] Text
tmp5D12.pdf

Скачати (165kB)

Резюме

Гуманізація сфери освіти центральною проблемою підвищення ефективності навчального процесу виділяє людський фактор як основний у системі відносин «людина-людина», який спрямовує, регулює й контролює систему людських взаємин, а також когнітивну та емоційну складові взаємодії між учнем і педагогом. Досить часто в центр проблеми ставиться особистість дитини, на якій зосереджені всі учасники навчального процесу, і тільки потім згадується особистість педагога, який працює з дітьми. Наше дослідження присвячене саме особистості педагога, від майстерності і професійної діяльності якого залежить якість навчання дітей.

Тип елементу : Монографія (Документація)
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології
Користувач, що депонує: Користувачі 4413 не знайдено.
Дата внесення: 29 Жов 2019 14:30
Останні зміни: 08 Жов 2021 14:17
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7853

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу