Каткова, Т. А. (2012) Людиномірність гармонізації культурно-освітнього простору особистості: методологія, експертиза та психолого-педагогічні рецепції: монографія. 5.2. Проблеми подолання синдрому емоційного вигорання педагогів у контексті гармонізації освітнього простору. Документація. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, Мелітополь.
Text
tmp5D12.pdf Скачати (165kB) |
Резюме
Гуманізація сфери освіти центральною проблемою підвищення ефективності навчального процесу виділяє людський фактор як основний у системі відносин «людина-людина», який спрямовує, регулює й контролює систему людських взаємин, а також когнітивну та емоційну складові взаємодії між учнем і педагогом. Досить часто в центр проблеми ставиться особистість дитини, на якій зосереджені всі учасники навчального процесу, і тільки потім згадується особистість педагога, який працює з дітьми. Наше дослідження присвячене саме особистості педагога, від майстерності і професійної діяльності якого залежить якість навчання дітей.
Тип елементу : | Монографія (Документація) |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології |
Користувач, що депонує: | Користувачі 4413 не знайдено. |
Дата внесення: | 29 Жов 2019 14:30 |
Останні зміни: | 08 Жов 2021 14:17 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7853 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |