Бугайчук, О. В. (2019) Стратегії розвитку інформаційно-інноваційної діяльності на підприємствах в умовах цифровізації. In: Всеукраїнська науково-практична конференція «Публічне управління в системі координат: демократія, децентралізація, місцеве самоврядування», 18, Мелітополь.
Text
1. Секція Філософія!-119-123 (1).pdf Скачати (482kB) |
Резюме
Актуальність теми дослідження в тому, що інформаційно-інноваційна діяльність в умовах цифровізації має велику роль у зв’язку з тим, що підприємства (організації, установи, фірми, компанії) відіграють велику роль у формуванні нових традицій поширення інновацій та інформації. Зокрема, це численні застосування дифузії інновацій, нових комунікаційних технологій в умовах цифровізації, як-от Інтернету, розширення інновацій у контексті мережевого управління та спілкування, поширення інновацій шляхом застосування таких понять, як критична маса, дифузія інновацій, цифровізація, діджталізація.
Тип елементу : | Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття) |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | Depositor |
Дата внесення: | 17 Жов 2019 16:16 |
Останні зміни: | 17 Жов 2019 19:13 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7810 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |