МДПУ репозиторій

Педагогічні аспекти формування музичного сприймання у процесі професійної підготовки майбутнього педагога-музиканта

Назаренко, І. М. та Ониськів, Г. Г. (2014) Педагогічні аспекти формування музичного сприймання у процесі професійної підготовки майбутнього педагога-музиканта. Тенденции, наработки, инновации, практика в науке (3/1). с. 86-90.

[img] Text
zbornik_nauchnih_dokladov_28_Nazarenko.pdf

Скачати (154kB)

Резюме

Удосконалення виховного потенціалу уроків музики, поглиблення їх впливу на розвиток особистості учнів в значній мірі зумовлене підготовкою педагогічних кадрів. У зв’язку з цим, зростає значення дослідження проблеми сприймання музики, що представляється досить важливою в процесі професійної підготовки майбутнього вчителя. Музичне сприймання розглядається сучасними науковцями як активна діяльність суб’єкта, що спрямована на вирішення певної задачі – створення образу, адекватного явищу, котре сприймається.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради
Користувач, що депонує: Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради
Дата внесення: 23 Жов 2019 13:34
Останні зміни: 23 Жов 2019 13:34
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7791

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу