Назаренко, І. М. та Ониськів, Г. Г. (2014) Педагогічні аспекти формування музичного сприймання у процесі професійної підготовки майбутнього педагога-музиканта. Тенденции, наработки, инновации, практика в науке (3/1). с. 86-90.
Text
zbornik_nauchnih_dokladov_28_Nazarenko.pdf Скачати (154kB) |
Резюме
Удосконалення виховного потенціалу уроків музики, поглиблення їх впливу на розвиток особистості учнів в значній мірі зумовлене підготовкою педагогічних кадрів. У зв’язку з цим, зростає значення дослідження проблеми сприймання музики, що представляється досить важливою в процесі професійної підготовки майбутнього вчителя. Музичне сприймання розглядається сучасними науковцями як активна діяльність суб’єкта, що спрямована на вирішення певної задачі – створення образу, адекватного явищу, котре сприймається.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради |
Користувач, що депонує: | Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради |
Дата внесення: | 23 Жов 2019 13:34 |
Останні зміни: | 23 Жов 2019 13:34 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7791 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |