Назаренко, І. М. and Ониськів, Г. Г. (2014) Педагогічні аспекти формування музичного сприймання у процесі професійної підготовки майбутнього педагога-музиканта. Тенденции, наработки, инновации, практика в науке (3/1). pp. 86-90.
![zbornik_nauchnih_dokladov_28_Nazarenko.pdf [thumbnail of zbornik_nauchnih_dokladov_28_Nazarenko.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
zbornik_nauchnih_dokladov_28_Nazarenko.pdf
Download (154kB)
Abstract
Удосконалення виховного потенціалу уроків музики, поглиблення їх впливу
на розвиток особистості учнів в значній мірі зумовлене підготовкою педагогічних кадрів. У зв’язку з цим, зростає значення дослідження проблеми сприймання музики,
що представляється досить важливою в процесі професійної підготовки майбутнього вчителя.
Музичне сприймання розглядається сучасними науковцями як активна діяльність суб’єкта, що спрямована на вирішення певної задачі – створення образу,
адекватного явищу, котре сприймається.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради |
Depositing User: | Users 16 not found. |
Date Deposited: | 23 Oct 2019 13:34 |
Last Modified: | 23 Oct 2019 13:34 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7791 |