Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Педагогічні аспекти формування музичного сприймання у процесі професійної підготовки майбутнього педагога-музиканта

Назаренко, І. М. and Ониськів, Г. Г. (2014) Педагогічні аспекти формування музичного сприймання у процесі професійної підготовки майбутнього педагога-музиканта. Тенденции, наработки, инновации, практика в науке (3/1). pp. 86-90.

[thumbnail of zbornik_nauchnih_dokladov_28_Nazarenko.pdf] Text
zbornik_nauchnih_dokladov_28_Nazarenko.pdf

Download (154kB)

Abstract

Удосконалення виховного потенціалу уроків музики, поглиблення їх впливу
на розвиток особистості учнів в значній мірі зумовлене підготовкою педагогічних кадрів. У зв’язку з цим, зростає значення дослідження проблеми сприймання музики,
що представляється досить важливою в процесі професійної підготовки майбутнього вчителя.
Музичне сприймання розглядається сучасними науковцями як активна діяльність суб’єкта, що спрямована на вирішення певної задачі – створення образу,
адекватного явищу, котре сприймається.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради
Depositing User: Users 16 not found.
Date Deposited: 23 Oct 2019 13:34
Last Modified: 23 Oct 2019 13:34
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7791

Actions (login required)

View Item
View Item