Прийма, Сергій (2011) Організаційні умови функціонування інтелектуальних адаптивних навчальних систем відкритої освіти дорослих. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (7). с. 241-254. ISSN 2219-5203
Text
39.pdf Скачати (371kB) |
Резюме
Організаційні умови функціонування інтелектуальних адаптивних навчальних систем відкритої освіти дорослих. У публікації показана необхідність побудови відкритої, гнучкої, децентралізованої освітньої системи з метою створення відкритого освітнього простору. Зазначено, що функціональною основою такої відкритої освітньої системи можуть стати інтелектуальні адаптивні навчальні системи, що базуються на основі агентного онтологічного підходу. Наведено аналіз організаційних умов функціонування інтелектуальних адаптивних навчальних систем відкритої освіти дорослих. Ключові слова: система відкритої освіти дорослих, інтелектуальна адаптивна навчальна система, агентний онтологічний підхід, комп’ютерна онтологія.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Науковий відділ |
Дата внесення: | 14 Лист 2016 06:45 |
Останні зміни: | 06 Жов 2020 12:38 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/777 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |