МДПУ репозиторій

Проблеми становлення професійно-гуманістичних мотивів сучасної педагогічної діяльності

Елькін, М. В. (2010) Проблеми становлення професійно-гуманістичних мотивів сучасної педагогічної діяльності. Личность в едином образовательном пространстве. с. 92-94.

[img] Text
проблеми становлення.pdf

Скачати (235kB)

Резюме

Одним з найважливіших компонентів професійної педагогічної діяльності є її мотивація. За визначенням психологів, мотив –це спонукальна причина, привід до виконання дії. Один і той же мотив може направляти людину до різних цілей, а дія може здійснюватись різними способами (це визначається умовами діяльності), тобто операціями. За А.К.Марковою, показником професіоналізму вчителя є не тільки і не стільки продуктивність його праці, а особливості його мотивації та ціннісні орієнтації (Маркова А.К.,1995).В психолого-педагогічній літературі прослідковуються різні підходи вчених до визначення категорії «мотивація», «мотиви», «мотиваційна сфера» в педагогічній професійній діяльності.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Користувач, що депонує: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Дата внесення: 17 Жов 2019 13:26
Останні зміни: 17 Жов 2019 13:26
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7740

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу