Елькін, М. В. (2010) Проблеми становлення професійно-гуманістичних мотивів сучасної педагогічної діяльності. Личность в едином образовательном пространстве. с. 92-94.
Text
проблеми становлення.pdf Скачати (235kB) |
Резюме
Одним з найважливіших компонентів професійної педагогічної діяльності є її мотивація. За визначенням психологів, мотив –це спонукальна причина, привід до виконання дії. Один і той же мотив може направляти людину до різних цілей, а дія може здійснюватись різними способами (це визначається умовами діяльності), тобто операціями. За А.К.Марковою, показником професіоналізму вчителя є не тільки і не стільки продуктивність його праці, а особливості його мотивації та ціннісні орієнтації (Маркова А.К.,1995).В психолого-педагогічній літературі прослідковуються різні підходи вчених до визначення категорії «мотивація», «мотиви», «мотиваційна сфера» в педагогічній професійній діяльності.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Користувач, що депонує: | Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності |
Дата внесення: | 17 Жов 2019 13:26 |
Останні зміни: | 17 Жов 2019 13:26 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7740 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |