Авраменко, К. В. (2019) Удосконалення методичної підготовки майбутніх педагогічних працівників засобами інтерактивного навчання на уроках англійської мови. Молодь і ринок, 4 (171). с. 162-167. ISSN 2308-4634
Text
4_171_2019 Молодь ыи ринок-страницы-163-168.pdf Скачати (259kB) |
Резюме
У статті розглядається методична підготовка як складова загальної професійної підготовкимайбутніх педагогічних працівників на уроках англійської мови, а також вказані можливі методи їївдосконалення. Зокрема, визначено роль засобів інтерактивного навчання у цьому процесі. Виокремленонайбільш ефективні з точки зору розвитку професійної компетентності методи інтерактивного навчання(робота в парах/трійках; “Карусель”; дискусії, ділові ігри, аналіз ситуацій; метод акваріуму; “Мозаїка”;рольові методи; “Мікрофон”; “Мозковий штурм” та “брейн-ринг”), експериментально доведено їхнюефективність у підвищенні методичної майстерності майбутніх вчителів англійської мови.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика P Мова та література > PD Германські мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра германської філології > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Karina Hakhariia |
Дата внесення: | 30 Вер 2019 13:19 |
Останні зміни: | 05 Жов 2020 07:02 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7354 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |