Шевченко, Ю. М. (2019) Стратегічні положення для вдосконалення готовності майбутніх учителів спеціальності «Початкова освіта» до духовно-морального розвитку молодших школярів. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 2 (64). с. 154-160. ISSN 1992-5786
Text
31.pdf Скачати (232kB) |
Резюме
Статтю присвячено визначенню стратегічних положень для вдосконалення готовності майбутніх учителів спеціальності «Початкова освіта» до духовно-морального розвитку молодших школярів. Здійснений огляд наукових публікацій за темою дослідження; залучення світового та українського досвіду у сфері педагогіки духовності дало змогу визначити основні стратегічні положення, вивчення яких сприяє цілеспрямованості даного процесу. Зазначено, що професійні та особистісні якості вчителя мають сприяти систематизації у студентів уявлень про ціннісні орієнтації особистості. Доведено, що здобутки філософії, педагогіки та психології синтезуються у психосвіті педагога та виходять на презентацію виявлення особливостей процесу вдосконалення готовності майбутніх учителів і місце в цьому процесі самого студента. Підкреслено, що процес удосконалення готовності до духовно-морального виховання майбутніх школярів можна визначити як проектувальну та конструювальну діяльність студента у вимірі індивідуальному, і цей процес має здійснюватися через прогнозувальну та програмувальну діяльність. Вважається, що необхідних результатів у системі самоорганізації вдосконалення готовності майбутніх учителів початкової школи можна досягти через особливий процес самовиховання. Зауважено, що вплив на готовність майбутніх учителів до духовно-морального розвитку молодших школярів має володіння педагогічними технологіями, незадовільне володіння психологічними прийомами та навичками роботи з молодшими школярами. Наголошується на важливості вивчення характеристик різних здатностей та виокремлення для процесу вдосконалення готовності студентів до духовно-морального розвитку молодших школярів три типи: креативно-базових, загальних та специфічних. Доводиться, що світ майбутнього вчителя складають креативно-базові, особистісні та професійні здатності, які існують у тісному зв’язку.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра початкової і спеціальної освіти Шевченко Ю.М. |
Дата внесення: | 25 Вер 2019 13:39 |
Останні зміни: | 25 Трав 2021 11:43 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7027 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |