МДПУ репозиторій

Психологічний аспект синдрому раннього дитячого аутизму

Царькова, О. В. та Прокоф’єва, О. О. та Аносова, Д. І. (2019) Психологічний аспект синдрому раннього дитячого аутизму. Психологічний часопис (5). с. 67-80.

[img] Text
562-Article Text-723-1-10-20190611.pdf

Скачати (906kB)

Резюме

У статті розкрито актуальну проблему пов’язану зі значним зростанням даної патології в Україні і в світі, а також з необхідністю інтеграції в ранньому віці дітей з РДА в освітнє середовище. Сучасні дослідження свідчать, що у світі зростає кількість дітей, які страждають від тяжкого порушення розвитку – аутичного синдрому. Тому в останні десятиріччя в коло наукових досліджень дефектології потрапляє аномалія психічного розвитку за типом раннього дитячого аутизму (РДА). Цією проблемою все більше цікавляться психіатри (особливо дитячі), психологи, педагоги. Аутизм – проблема не тільки дітей, а й сім’ї та суспільства. Цей розлад часто називають «прихованим» тому, що аутичні люди залишаються незрозумілими. Коли у навчальних закладах зустрічаються діти з аутичними тенденціями – їм необхідна кваліфікована психолого-педагогічна допомога, яка полягає у створенні емоційного та психологічного комфорту, вихованні почуття впевненості та захищеності, а згодом у поступовому обережному введенні нових навичок, форм поведінки. Діагностика раннього дитячого аутизму базується на методі спостереження. Ключові слова: психологічний супровід, ранній дитячий аутизм, інтеграція в освітнє середовище, аутичний синдром, психокорекційна робота, дошкільники з раннім дитячим аутизмом, патологія, поведінка.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології > Фахові видання
Користувач, що депонує: О.О. Прокоф'єва
Дата внесення: 24 Вер 2019 08:37
Останні зміни: 26 Жов 2021 21:23
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6980

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу