Царькова, О. В. та Прокоф’єва, О. О. та Аносова, Д. І. (2019) Психологічний аспект синдрому раннього дитячого аутизму. Психологічний часопис (5). с. 67-80.
Text
562-Article Text-723-1-10-20190611.pdf Скачати (906kB) |
Резюме
У статті розкрито актуальну проблему пов’язану зі значним зростанням даної патології в Україні і в світі, а також з необхідністю інтеграції в ранньому віці дітей з РДА в освітнє середовище. Сучасні дослідження свідчать, що у світі зростає кількість дітей, які страждають від тяжкого порушення розвитку – аутичного синдрому. Тому в останні десятиріччя в коло наукових досліджень дефектології потрапляє аномалія психічного розвитку за типом раннього дитячого аутизму (РДА). Цією проблемою все більше цікавляться психіатри (особливо дитячі), психологи, педагоги. Аутизм – проблема не тільки дітей, а й сім’ї та суспільства. Цей розлад часто називають «прихованим» тому, що аутичні люди залишаються незрозумілими. Коли у навчальних закладах зустрічаються діти з аутичними тенденціями – їм необхідна кваліфікована психолого-педагогічна допомога, яка полягає у створенні емоційного та психологічного комфорту, вихованні почуття впевненості та захищеності, а згодом у поступовому обережному введенні нових навичок, форм поведінки. Діагностика раннього дитячого аутизму базується на методі спостереження. Ключові слова: психологічний супровід, ранній дитячий аутизм, інтеграція в освітнє середовище, аутичний синдром, психокорекційна робота, дошкільники з раннім дитячим аутизмом, патологія, поведінка.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | О.О. Прокоф'єва |
Дата внесення: | 24 Вер 2019 08:37 |
Останні зміни: | 26 Жов 2021 21:23 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6980 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |