Прокоф'єва, О. О. та Коняшина, А. Є. (2016) Соціально-психологічні фактори вибору професії старшокласниками. Актуальні проблеми життєдіяльності суспільства: матеріали ХХІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів та молодих учених. с. 303-304.
Text
Zbirnik_tez_2016-страницы-1-2,17,303-304.pdf Скачати (4MB) |
Резюме
Одним з головних кроків в житті кожної молодої людини є вибір професії. Цей період є найбільш вирішальним у житті людини, коли остаточно складається фундамент ціннісних орієнтацій, вимальовується проекція головних напрямків пошуків самореалізації. Необґрунтований вибір професії може поставити людину перед фактом, що у неї відсутні передумови до виконання трудових функцій за обраною професією. А це викликає незадоволення потреби самореалізації та негативно позначається на суспільстві в цілому. Проблемам мотивації присвячено велика кількість концепцій і теорій. Серед найбільш відомих змістовні (А. Маслоу, Ф. Герцберг, Д. Мак Кленланд) і процесуальні (В. Врум, П. Лаулер). Найбільших успіхів у розробці теорій мотивації досягли Л.С.Виготський, О.М.Леонтьєв, Б.Ф.Ломов, В.А.Ядов. Ці праці стали основою для розробки методологічного інструментарію дослідження мотивації вибору професії старшокласниками
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології |
Користувач, що депонує: | О.О. Прокоф'єва |
Дата внесення: | 23 Вер 2019 12:55 |
Останні зміни: | 08 Жов 2021 15:06 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6966 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |