Матвієнко, В. П. (2014) Філософія освіти як чинник раціоналізації освітньої галузі. Versus (49). с. 70-74. ISSN 2310-4562
Text
Матвієнко Філософія освіти.pdf Скачати (248kB) |
Резюме
Філософія освіти виконує роль «раціоналізатора» у царині освітнього знання. Вона має два складники–освітній і філософський, які перебувають у стані рефлексивних взаємин. Саме тому низку важливих для освітньої галузі проблем автор класифікує за такими категоріями: філософсько-освітні й освітньо-філософські. Націленість філософії освіти на розв'язання принаймні цих проблем надає їй цілком очевидного практичного смислу та змісту
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | доцент Наталія Гузь |
Дата внесення: | 19 Вер 2019 12:16 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6867 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |