МДПУ репозиторій

Формування природознавчої компетентності у дітей молодшого шкільного віку із затримкою психічного розвитку

Мелаш, В. Д. та Щербак, І. В. (2018) Формування природознавчої компетентності у дітей молодшого шкільного віку із затримкою психічного розвитку. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 20 (1). с. 84-88. ISSN 2219-5203

[img] Text
Педагогика_20-084-088.pdf

Скачати (248kB)

Резюме

У статті обґрунтованопедагогічні умови формуванняприродознавчої компетентностів учнів молодшого шкільноговіку з затримкою психічногорозвитку, зокрема, у процесіінтенсивної педагогічної корекціїпід час екологічних екскурсій.З’ясовано, що в основуприродознавчої компетентностімолодших школярівз затримкою психічногорозвитку покладеновзаємозв’язок трьох факторів –емоційно-позитивногоставлення до природи, знаньпро природу, діяльності дітейу природі.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра початкової і спеціальної освіти Шевченко Ю.М.
Дата внесення: 19 Вер 2019 12:23
Останні зміни: 25 Трав 2021 12:04
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6863

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу