Мелаш, В. Д. та Щербак, І. В. (2018) Формування природознавчої компетентності у дітей молодшого шкільного віку із затримкою психічного розвитку. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 20 (1). с. 84-88. ISSN 2219-5203
Text
Педагогика_20-084-088.pdf Скачати (248kB) |
Резюме
У статті обґрунтованопедагогічні умови формуванняприродознавчої компетентностів учнів молодшого шкільноговіку з затримкою психічногорозвитку, зокрема, у процесіінтенсивної педагогічної корекціїпід час екологічних екскурсій.З’ясовано, що в основуприродознавчої компетентностімолодших школярівз затримкою психічногорозвитку покладеновзаємозв’язок трьох факторів –емоційно-позитивногоставлення до природи, знаньпро природу, діяльності дітейу природі.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра початкової і спеціальної освіти Шевченко Ю.М. |
Дата внесення: | 19 Вер 2019 12:23 |
Останні зміни: | 25 Трав 2021 12:04 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6863 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |