МДПУ репозиторій

Визначення змісту основних принципів гуманізації навчально-виховного процесу молодших школярів на уроках музичного мистецтва

Брежнєва, С. Б. (2015) Визначення змісту основних принципів гуманізації навчально-виховного процесу молодших школярів на уроках музичного мистецтва. Молодь і ринок, 1 (120). с. 137-141.

[img] Text
Визначення змсту основних принципв гуманзацї навчально-виховного процесу молодших школярв на уроках музики.pdf

Скачати (270kB)

Резюме

У статті подається аналіз педагогічних поглядів науковців щодо принципів гуманізації педагогічного процесу. Автор розглядає цю проблему у контексті сучасної гуманістичної парадигми освіти. Розкрито суть поняття “принцип”, визначено основні та запропоновані власні гуманістичні принципи навчально-виховного процесу у початковій школі на уроках музичного мистецтва.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
M Музика і книги про музику > M Музика
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання
Користувач, що депонує: admin admin mdpu
Дата внесення: 15 Лип 2016 06:43
Останні зміни: 01 Жов 2020 11:40
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/674

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу