Брежнєва, С. Б. (2015) Визначення змісту основних принципів гуманізації навчально-виховного процесу молодших школярів на уроках музичного мистецтва. Молодь і ринок, 1 (120). с. 137-141.
Text
Визначення змсту основних принципв гуманзацї навчально-виховного процесу молодших школярв на уроках музики.pdf Скачати (270kB) |
Резюме
У статті подається аналіз педагогічних поглядів науковців щодо принципів гуманізації педагогічного процесу. Автор розглядає цю проблему у контексті сучасної гуманістичної парадигми освіти. Розкрито суть поняття “принцип”, визначено основні та запропоновані власні гуманістичні принципи навчально-виховного процесу у початковій школі на уроках музичного мистецтва.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти M Музика і книги про музику > M Музика |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 15 Лип 2016 06:43 |
Останні зміни: | 01 Жов 2020 11:40 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/674 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |